Google ads
Get found…
Τα Google ads αποτελούν ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα προώθησης. Είναι κομμάτι της πλατφόρμας της Google και αν χρησιμοποιηθούν σωστά, πραγματικά θα απογειώσουν την επιχείρησή σου.
Τα Google ads αποτελούν ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα προώθησης. Είναι κομμάτι της πλατφόρμας της Google και αν χρησιμοποιηθούν σωστά, πραγματικά θα απογειώσουν την επιχείρησή σου.
Η μηχανή αναζήτησης Google εμφανίστηκε στην αγορά το 1998 και έκτοτε κερδίζει συνεχώς έδαφος. Ο κύριος ανταγωνιστής της είναι η αντίστοιχη μηχανή αναζήτησης της Microsoft, το Bing, το οποίο όμως υπολείπεται αρκετά σε σχέση με τη μηχανή της google.
Η google κυριαρχεί και στην Ελλάδα και φυσικά αυτό αντικατοπτρίζεται και στις επιδόσεις της διαφημιστικής της πλατφόρμας, τα Google ads.
Τα Google ads καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος τύπων διαφήμισης που θα ανταποκριθούν σε κάθε marketing strategy και θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους επιχειρηματικούς στόχους.
Ποιοι είναι λοιπόν οι τύποι διαφήμισης που παρέχουν τα google ads;
✔️Google search ads
✔️Google display ads
✔️Google video ads
✔️Google merchant center
✔️Google remarketing ads
✔️Google local ads
✔️Google app ads
Τα search ads είναι η πιο δημοφιλής μορφή διαφήμισης των google ads. Εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της google και μοιάζουν με τα υπόλοιπα, οργανικά αποτελέσματα. Έχουν μορφή κειμένου, με τίτλους και αποσπάσματα και φυσικά διαθέτουν σύνδεσμο που οδηγεί στο επιλεγμένο από εμάς landing page (σελίδα προορισμού).
Όταν “στήνουμε” μια διαφήμιση για τα αποτελέσματα της google, το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να επιλέξουμε τις λέξεις κλειδιά (keywords) που θέλουμε να ενεργοποιούν τη διαφήμισή μας. Με αυτόν τον τρόπο, όταν κάποιος χρήστης αναζητήσει κάτι στο internet και χρησιμοποιήσει ένα από τα keywords που επιλέξαμε, τότε ενεργοποιείται η διαφήμισή μας και εμφανίζεται στα αποτελέσματα. Εάν ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή μας, τότε μόνο θα χρεωθούμε.
Η κατάταξη της διαφήμισής μας στα αποτελέσματα εξαρτάται από πολλούς και δίκαιους παράγοντες:
✅Ανταγωνισμός. Εάν το αντικείμενό μας έχει πολύ ανταγωνισμό, αυτό σημαίνει πως παράλληλα με εμάς, διαφημίζονται και οι ανταγωνιστές μας. Οι τιμές ανά κλικ είναι σαφώς υψηλότερες και η μάχη για την πρώτη θέση “ανελέητη”.
✅Ποιότητα διαφήμισης. Η διαφήμισή μας θα πρέπει να πληροί κάποια κριτήρια ποιότητας, κάποιες προδιαγραφές. Όσο πιο ποιοτική είναι τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητές μας για μια καλή θέση στα αποτελέσματα.
✅Ποιότητα σελίδας προορισμού. Όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή μας θα προηγηθεί στη σελίδα που έχουμε επιλέξει να του δείξουμε. Η σελίδα μας θα πρέπει να “φορτώνει” γρήγορα και το περιεχόμενό της θα πρέπει να είναι όσο πιο σχετικό γίνεται με την αναζήτηση του χρήστη. Για παράδειγμα, εάν πουλάμε είδη κομμωτηρίου και η διαφήμισή μας είναι για πιστολάκια στεγνώματος θα πρέπει να οδηγήσουμε το χρήστη σε σελίδα προορισμού που παρουσιάζει πιστολάκια στεγνώματος και όχι σε κάποια γενικότερη σελίδα του eshop μας.
Τα display ads είναι μια ακόμα δημοφιλή μορφή διαφήμισης. Εδώ οι διαφημίσεις μας εμφανίζονται σε συνεργαζόμενους με τη google, ιστότοπους. Έχουν τη μορφή κειμένου (όπως αυτές του search), banner, video ή ακόμα και animation. Αυτή η μορφή διαφήμισης είναι ιδανική για retargeting (επαναστόχευση) κοινού που είναι ήδη σε διαδικασία συγκεκριμένων αναζητήσεων.
Ένα από τα πιο σημαντικά assets της google είναι το Youtube. Είναι ένα κυρίαρχο digital media που καλύπτει μια τεράστια γκάμα video περιεχομένου. Έδώ, τα google ads μας δίνουν τη δυνατότητα να “τρέξουμε” διαφημίσεις video οι οποίες θα εμφανίζονται στους χρήστες ενώ απολαμβάνουν το πλούσιο περιεχόμενο της πλατφόρμας Youtube.
Εκτός όμως από την εμφάνιση στο Youtube, οι διαφημίσεις μας εμφανίζονται και σε ιστοσελίδες και εφαρμογές που πληρούν τα κριτήρια και είναι Google video partners
Τα google ads μας δίνουν την ευκαιρία να εμφανίσουμε στα αποτελέσματα αναζήτησης τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Αυτό παρέχεται δωρεάν, εάν φυσικά διαθέτουμε τα κριτήρια. Το merchant center μας δίνει επιπλέον τη δυνατότητα να διαφημίσουμε τα προϊόντα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Με δεδομένο πως τα περισσότερα customer journeys ξεκινούν από τη μηχανή αναζήτησης, αυτή η μορφή διαφήμισης κρίνεται απαραίτητη για όσους έχουν eshops.
Τα remarketing ads ή αλλιώς retargeting ads μας δίνουν την ευκαιρία να δείξουμε τις διαφημίσεις μας σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί και αλληλεπιδράσει με το website μας ή έχουν επισκεφτεί websites ανταγωνιστών μας. Αποτελούν ένα πολύ σημαντικό “όπλο” καθώς προσελκύουν χρήστες που είναι πιο κοντά στην αγορά ενός προϊόντος.
Τα local ads είναι ιδανικά για προωθήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών σε τοπική εμβέλεια καθώς εμφανίζονται σε χρήστες που αναζητούν άμεσες λύσεις και σε μικρή ακτίνα. Αυξάνουν τις επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα και σε επιχειρήσεις που δεν “πουλάνε” μέσω e-commerce αλλά θέλουν να οδηγήσουν τους πελάτες στη φυσική τους έδρα.
Εάν διαθέτετε εφαρμογή, Android ή iOS, αυτή η μορφή διαφήμισης είναι η ιδανική επιλογή για να γνωστοποιήσετε την ύπαρξή της και να αποκτήσετε νέους χρήστες που θα την “κατεβάσουν” στις συσκευές τους από τα αντίστοιχα stores.
Εάν έχετε ξεκαθαρίσει τους στόχους σας και το budget σας είναι περιορισμένο, τότε τα performance max ads μπορεί να αποτελέσουν την ιδανική λύση για εσάς. Εδώ το σύστημα A.I. της google επιλέγει για εσάς τις βέλτιστες ρυθμίσεις για να πετύχει τα μέγιστα αποτελέσματα για το διαθέσιμο budget.
Ανάλογα με τους στόχους και τη στρατηγική της κάθε επιχείρησης, αξίζει να συνδυάζονται περισσότερα από ένα κανάλια ψηφιακής προώθησης. Η πλατφόρμα της google μπορεί να φέρει μεγάλη επισκεψιμότητα στο ιστότοπό σας με αποτέλεσμα τη δυνατότητα επαναπροσέγγισης των επισκεπτών μέσω διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μιλήστε τώρα με την FngNet και δημιουργήστε μια πλήρη στρατηγική που θα σας προσφέρει τις λύσεις που χρειάζεστε στο δρόμο της επιτυχίας.